Запис Детальніше

Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження
 
Creator Пилипчук, О.Я.
 
Subject Вивчення історії науки і техніки
 
Description Ренесанс починається з початком звільнення розуму від релігійних догматів і
схоластики. До кінця середньовіччя явно позначилася тенденція до інверсії античного знання і адаптації його до християнської культури. Його початок пов’язують з
Італією рубежу ХIII– ХIV вв., з економічним піднесенням і прогресом культури в містах. Активна зовнішня торгівля італійських міст не тільки сприяла зростанню добробуту, але і розширювала кругозір, дозволяла засвоювати цінності інших культур. Це дало поштовх розвитку природознавства знання. Підсумком епохи Відродження
стало формування світського світогляду і наукова революція ХVI– ХVII вв.
Ренессанс начинается с началом освобождения ума от религиозных
догматов и схоластики. К концу средневековья явно обозначилась тенденция к инверсии античного знания и адаптации его к христианской культуре. Его начало связывают с Италией рубежа ХIII- ХIV вв., с экономическим подъемом и прогрессом
культуры в городах. Активная внешняя торговля итальянских городов не только
способствовала росту благосостояния, но и расширяла кругозор, позволяла усваивать ценности других культур. Это дало толчок развитию естествознания. Итогом эпохи Возрождения стали формирование светского мировоззрения и научная революция ХVI-ХVII вв.
Renaissance begins with the beginning of the liberation of the mind from religious
dogma and scholasticism. By the end of the Middle Ages is clearly a trend towards an inversion
of the ancient knowledge and adapt it to Christian culture. Its beginning is linked
with Italy abroad VIII- XIV c., with the economic recovery and the progress of culture in
the cities. Active foreign trade of Italian cities, not only contributed to the growth of wellbeing,
but also to broaden their horizons and allowed to absorb the values of other cultures.
This gave impetus to the development of natural science. The outcome of the Renaissance
was the formation of a secular worldview and the scientific revolution of the sixteenth
and seventeenth centuries.
 
Date 2018-03-12T14:01:26Z
2018-03-12T14:01:26Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Становлення та розвиток природничо-наукового знання в епоху Відродження / О.Я. Пилипчук // Питання історії науки і техніки. — 2016. — № 3. — С. 3-11. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.
2077-9496
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131066
 
Language uk
 
Relation Питання історії науки і техніки
 
Publisher Центр пам’яткознавства НАН України і Українського товариства охорони пам’яток історії та культури