Запис Детальніше

Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26765/
 
Title Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень
 
Creator Мосійчук, І. В.
Прокопова, О. О.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Date 2017-12
 
Type Conference or Workshop Item
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26765/1/%D0%9E%D0%9A%D0%A1%D0%90%D0%9D%D0%90_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9A%D0%9E%D0%9F%D0%9E%D0%92%D0%90_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.PDF
Мосійчук, І. В. and Прокопова, О. О. (2017) Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І.Франка.