Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26765/
|
|
Title |
Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень
|
|
Creator |
Мосійчук, І. В.
Прокопова, О. О. |
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Date |
2017-12
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26765/1/%D0%9E%D0%9A%D0%A1%D0%90%D0%9D%D0%90_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9A%D0%9E%D0%9F%D0%9E%D0%92%D0%90_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.PDF
Мосійчук, І. В. and Прокопова, О. О. (2017) Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І.Франка. |
|