Запис Детальніше

SOFTWARE TOOLS FOR CLIENT OF CATERING FACILITIES NETWORK SERVICE

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SOFTWARE TOOLS FOR CLIENT OF CATERING FACILITIES NETWORK SERVICE
Программные средства обслуживания клиентов сети заведений питания
Програмні засоби обслуговування клієнтів мережі закладів харчування
 
Creator Glinska, E. M.; Національний технічний університет України «КПІ імені Ігоря Сікорського», Київ
Oleshchenko, L. M.; Національний технічний університет України «КПІ імені Ігоря Сікорського», Київ
 
Subject Java; Android; online; reserve; order; optimal route; Google Maps; databases; client; server; cartographical services
UDC 004.415.2 (045)
Java, Android, онлайн, бронирование, заказ, оптимальный маршрут, Google Maps, базы данных, клиент, сервер, картографические сервисы
УДК 004.415.2 (045)
Java; Android; онлайн; бронювання; замовлення; оптимальний маршрут; Google Maps; бази даних; клієнт; сервер; картографічні сервіси
УДК 004.415.2 (045)
 
Description Applications for scanning and reserving tables in catering institutions are analyzed and their main disadvantages are emphasized. Based on facility clusterization by type and price politics the improved client interactive system that give an opportunity to view rooms, reserve tables, order a food beforehand, choose an optimal route to establishment and evaluate facility is proposed. Based on highlighted problems of existing applications for catering facilities networks there is a need in creating an Android application that allow user order and do the search of  places to eat or choose from list, build an optimal route to the chosen restaurant in real-time by using cartographical data from the Internet services, view photos of a restaurant’s interior and menu, choose and reserve a table by using a table disposition scheme or by facility’s photos, order a meal beforehand, choose a restaurant by price or users’ reviews and leave a comment about facility. To interact with maps and to build optimal routes cartographical services Google Maps are used. To route the route to the institution the request is forming by Google Maps Directions application programming interface. In application that is being developed the three-tier “client-server” architecture is used. Next technologies for developing the software are using: Java, Google Maps, lighttpd, MySQL, “client-server” architecture.
В статье проанализированы программные средства для просмотра и бронирования мест в заведениях общественного питания, выделены их основные недостатки. Предложена усовершенствованная система взаимодействия с клиентами на основе кластеризации заведений по типу и ценовой политикой, а также возможностью просматривать залы, бронировать столы, заказывать блюда, выбирать оптимальный маршрут до заведения и оценивать заведение. На основе выделенных проблем существующих приложений для сетей общепита возникает необходимость в создании приложения на платформе Android, которое позволяет пользователю делать заказ, выполнять поиск заведений или выбирать из категории, строить оптимальный маршрут до выбранного заведения в режиме реального времени, используя картографические данные интернет сервисов; просматривать фотографии интерьеров заведений и меню, выбирать и резервировать столик, используя схему размещения столиков или просматривая изображения интерьера выбранного заведения; заказывать блюда заранее; выбирать заведение за ценовой политикой или отзывами пользователей; выбирать блюда на основе оценок пользователей, оставлять отзывы и оценки заведения. Для взаимодействия с картами, а также оценки и построения оптимальных маршрутов использовано картографический сервис Google Maps. Для прокладки маршрута в заведение используются запросы сервиса Google Maps Directions application programming interface. В разрабатываемом приложении используется трехуровневая клиент-серверная архитектура. При построении усовершенствованного программного продукта также использованы технологии: Java, lighttpd, MySQL, архитектура «клиент-сервер».
У статті проаналізовано програмні засоби для перегляду та бронювання місць у закладах громадського харчування, виділені їх основні недоліки. Запропоновано вдосконалену систему взаємодії з клієнтами на основі кластеризації закладів за типом та ціновою політикою, а також можливістю переглядати зали, бронювати столи, замовляти страви, вибирати оптимальний маршрут до закладу та оцінювати заклад. На основі виділених проблем існуючих додатків для мереж закладів громадського харчування виникає необхідність у створенні додатку на платформі Android, що дозволяє користувачу робити замовлення, виконувати пошук закладів або обирати з категорії, будувати оптимальний маршрут до обраного закладу у режимі реального часу, використовуючи картографічні дані інтернет-сервісів; переглядати фотографії інтер’єрів закладів та меню, обирати та резервувати столик, використовуючи схему розміщення столиків або переглядаючи зображення інтер’єру обраного закладу; замовляти страви наперед; обирати заклад за ціновою політикою або відгуками користувачів; обирати страви на основі оцінок користувачів, залишати відгуки та оцінки закладу. Для взаємодії із картами, а також оцінювання та побудови оптимальних маршрутів використано картографічний сервіс Google Maps. Для прокладання маршруту до закладу використовуються запити сервіса Google Maps Directions application programming interface. У розроблюваному додатку використовується трьохрівнева клієнт-серверна архітектура. При побудові удосконаленого програмного продукту також використано технології: Java, lighttpd, MySQL, архітектура «клієнт-сервер».
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-03-15
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/12307
10.18372/1990-5548.54.12307
 
Source Electronics and Control Systems; Том 4, № 54 (2017); 33-39
Электроника и системы управления; Том 4, № 54 (2017); 33-39
Електроніка та системи управління; Том 4, № 54 (2017); 33-39
 
Language en