Запис Детальніше

Особливості поведінки споживачів у нових ринкових економіках

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості поведінки споживачів у нових ринкових економіках
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
Lylyk, Irina
 
Subject маркетинг
поведінка споживачів
нові ринкові економіки
marketing
consumer behaviour
emerging market economies
339.13
 
Description Незважаючи на інтуїтивне чи свідоме розуміння необхідності орієнтуватися на потреби клієнтів, філософію маркетингу зовсім не однаково застосовували на практиці підприємства нових ринкових країн, до яких вже традиційно відносять держави Балтії (Латвія, Литва, Естонія), Польщу, Чехію, Угорщину, Румунію, Болгарію, Україну, Росію, республіки колишньої Югославії (Словенія, Хорватія, Сербія, Чорногорія та ін.) тощо.
У даній статті, спираючись на обробку вторинної інформації або результатів порівняльних досліджень, проведених дослідницькими компаніями та фаховими об’єднаннями, узагальнено фактори, що впливають на особливості поведінки споживачів в означених країнах та особливості впровадження маркетингових технологій.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-02-24T14:03:13Z
2011-02-24T14:03:13Z
2008-08-28
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Особливості поведінки споживачів у нових ринкових економіках / І. Лилик // Міжнародна економічна політика. – 2008. – № 1-2. – С. 222–240.
http://10.1.1.100/handle/2010/130
 
Language uk