Запис Детальніше

Теоретичні аспекти дослідження систем маркетингу та маркетингових досліджень з позицій системного підходу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти дослідження систем маркетингу та маркетингових досліджень з позицій системного підходу
Theoretical aspects of research of the systems of marketing and marketing research from the positions of the system approach
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andrij
 
Subject 658.8:339.1307
 
Description У статті досліджуються теоретичні аспекти застосування системного підходу в дослідженнях складних економічних систем, управління якими здійснюється на основі маркетингової концепції. Обґрунтовуються головні сутнісні характеристики та параметри систем маркетингу та маркетингових досліджень у відповідних процесах функціонування таких систем.
The theoretical aspects of system approach application in researches of the difficult economic systems, which management is carried out on the basis of marketing concept, are developed in the article. Main essence descriptions and parameters of the marketing system and marketing researches systems are grounded on the proper processes of such systems functioning.
 
Publisher ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-03-25T14:48:25Z
2011-03-25T14:48:25Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Теоретичні аспекти дослідження систем маркетингу та маркетингових досліджень з позицій системного підходу / А. В. Федорченко // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії: Зб. наук. праць. – Вип. 1 (14): Економічні науки. – Чернівці: БДФА, 2009. – С. 363–371.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/229
 
Language uk