Запис Детальніше

Виробнича стратегія та конкурентні переваги підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Виробнича стратегія та конкурентні переваги підприємства
 
Creator Омельяненко, Тетяна Володимирівна
Omelianenko, Tetyana
 
Subject конкурентні переваги підприємства
виробництво
стратегія низьковитратного виробництва
стратегія гнучкого виробництва
enterprise competitive advantages
production
low-cost production strategy
flexible production strategy
65.011.1
 
Description У статті викладено результати дослідження проблемного поля, утворюваного перетином площин теорії виробничої стратегії підприємства та теорії стійких конкурентних переваг (у межах ринковоорієнтованого підходу останньої). Диференційовано основні конкурентні переваги підприємства та ідентифіковано адекватний кожній із них різновид виробничої стратегії. Виокремлено та докладно охарактеризовано стратегію низьковитратності, стратегію високоякісності, стратегію гнучкості, стратегію спеціалізації, стратегію диверсифікації.
The article presents the results of the field study problem, generated by the intersection of the planes of the theory of industrial enterprise strategy and the theory of sustainable competitive advantages (within the last market oriented approach). The core competitive advantages have been differentiated; and the variety of industrial strategies that are appropriate to each of them, are identified. The low input strategy, strategy of high quality, flexibility strategy, strategy of specialization and diversification strategy were marked out and characterized in depth.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-04-26T11:32:21Z
2011-04-26T11:32:21Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Омельяненко Т. В. Виробнича стратегія та конкурентні переваги підприємства / Т. В. Омельяненко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 73–84.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/304
 
Language uk