Запис Детальніше

Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу
 
Creator Василькова, Наталія Володимирівна
Vasylkova, Natalia
 
Subject екологічний маркетинг
зелений маркетинг
концепція сталого розвитку
екологічні інновації
environmental marketing
green marketing
sustainable development concept
environmental innovations
339.138:502.1
 
Description В статті розглянуто сутність, особливості та еволюцію екологічного маркетингу, його місце у концепції сталого розвитку, складності реалізації екологічних інновацій та переваги, яких підприємство може досягти, діючи на сучасних принципах соціальної і екологічної відповідальності бізнесу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-05-11T12:58:57Z
2011-05-11T12:58:57Z
2009-10-15
 
Type Article
 
Identifier Василькова Н. В. Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу / Н. В. Василькова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 152–157.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/317
 
Language uk