Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу
|
|
Creator |
Василькова, Наталія Володимирівна
Vasylkova, Natalia |
|
Subject |
екологічний маркетинг
зелений маркетинг концепція сталого розвитку екологічні інновації environmental marketing green marketing sustainable development concept environmental innovations 339.138:502.1 |
|
Description |
В статті розглянуто сутність, особливості та еволюцію екологічного маркетингу, його місце у концепції сталого розвитку, складності реалізації екологічних інновацій та переваги, яких підприємство може досягти, діючи на сучасних принципах соціальної і екологічної відповідальності бізнесу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-05-11T12:58:57Z
2011-05-11T12:58:57Z 2009-10-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Василькова Н. В. Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу / Н. В. Василькова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 152–157.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/317 |
|
Language |
uk
|
|