Критерії маркетингового позиціонування та методи їх визначення
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Критерії маркетингового позиціонування та методи їх визначення
|
|
Creator |
Антонюк, Катерина Іванівна
Antonyuk, K. |
|
Subject |
класифікація критеріїв маркетингового позиціонування
методи визначення критеріїв маркетингового позиціонування classification criteria of market positioning methods for determining the criteria of marketing positioning 339.13.024 |
|
Description |
ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
В статті запропоновано класифікацію критеріїв маркетингового позиціонування та їх ознак. Узагальнено методи визначення критеріїв позиціонування та алгоритм цього процесу. Запропоновано модель формування стратегії позиціонування на основі вибору оптимального критерію позиціонування. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-05-12T11:17:33Z
2011-05-12T11:17:33Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антонюк К. І. Критерії маркетингового позиціонування та методи їх визначення / К. І. Антонюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [голов. ред. А. П. Наливайко]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 170–177.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/320 |
|
Language |
uk
|
|