Запис Детальніше

Критерії маркетингового позиціонування та методи їх визначення

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії маркетингового позиціонування та методи їх визначення
 
Creator Антонюк, Катерина Іванівна
Antonyuk, K.
 
Subject класифікація критеріїв маркетингового позиціонування
методи визначення критеріїв маркетингового позиціонування
classification criteria of market positioning
methods for determining the criteria of marketing positioning
339.13.024
 
Description ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
В статті запропоновано класифікацію критеріїв маркетингового позиціонування та їх ознак. Узагальнено методи визначення критеріїв позиціонування та алгоритм цього процесу. Запропоновано модель формування стратегії позиціонування на основі вибору оптимального критерію позиціонування.
 
Publisher ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-05-12T11:17:33Z
2011-05-12T11:17:33Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Антонюк К. І. Критерії маркетингового позиціонування та методи їх визначення / К. І. Антонюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [голов. ред. А. П. Наливайко]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 170–177.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/320
 
Language uk