Запис Детальніше

Розвиток соціально-відповідального маркетингу вітчизняного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток соціально-відповідального маркетингу вітчизняного підприємства
 
Creator Хамідова, А. Ш.
Khamidova, A.
 
Subject корпоративна соціальна відповідальність
соціально-відповідальний маркетинг
програми соціальної відповідальності
corporate social responsibility
social-responsible marketing
social responsibility program
339.138
 
Description В статті досліджено процес інтеграції соціально-відповідального маркетингу у діяльність основних елементів організаційної структури, а також його вплив на підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства. Вивчено та теоретично узагальнені основні різновиди і напрями форм прояву соціально-відповідального маркетингу підприємств.
Запропоновано практичне використання результатів дослідження у процесі розробки стратегічної політики розвитку підприємств галузі мінеральних добрив України.
The article concentrates on the trends of the business education transformation in the conditions of financial instability.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-05-12T11:31:40Z
2011-05-12T11:31:40Z
2009-09-24
 
Type Article
 
Identifier Хамідова А. Ш. Розвиток соціально-відповідального маркетингу вітчизняного підприємства / А. Ш. Хамідова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 177–182.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/321
 
Language uk