Розвиток соціально-відповідального маркетингу вітчизняного підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток соціально-відповідального маркетингу вітчизняного підприємства
|
|
Creator |
Хамідова, А. Ш.
Khamidova, A. |
|
Subject |
корпоративна соціальна відповідальність
соціально-відповідальний маркетинг програми соціальної відповідальності corporate social responsibility social-responsible marketing social responsibility program 339.138 |
|
Description |
В статті досліджено процес інтеграції соціально-відповідального маркетингу у діяльність основних елементів організаційної структури, а також його вплив на підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства. Вивчено та теоретично узагальнені основні різновиди і напрями форм прояву соціально-відповідального маркетингу підприємств. Запропоновано практичне використання результатів дослідження у процесі розробки стратегічної політики розвитку підприємств галузі мінеральних добрив України. The article concentrates on the trends of the business education transformation in the conditions of financial instability. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-05-12T11:31:40Z
2011-05-12T11:31:40Z 2009-09-24 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хамідова А. Ш. Розвиток соціально-відповідального маркетингу вітчизняного підприємства / А. Ш. Хамідова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 177–182.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/321 |
|
Language |
uk
|
|