Корпоративна культура як інструмент формування іміджу фірми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Корпоративна культура як інструмент формування іміджу фірми
|
|
Creator |
Ліфінцев, Деніс Сергійович
Lifintsev, Denis |
|
Subject |
корпоративна культура
імідж фірми важелі управління культурою corporate culture firm image levers of culture 005.32 |
|
Description |
В статті розглянуто вплив корпоративної культури на імідж організації. Виділено інтереси основних зацікавлених осіб («стейкхолдерів») організації, які мають бути враховані у культурі з метою формування позитивного іміджу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-05-12T12:23:02Z
2011-05-12T12:23:02Z 2009-10-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ліфінцев Д. С. Корпоративна культура як інструмент формування іміджу фірми / Д. С. Ліфінцев // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 190–194.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/323 |
|
Language |
uk
|
|