Запис Детальніше

Корпоративна культура як інструмент формування іміджу фірми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративна культура як інструмент формування іміджу фірми
 
Creator Ліфінцев, Деніс Сергійович
Lifintsev, Denis
 
Subject корпоративна культура
імідж фірми
важелі управління культурою
corporate culture
firm image
levers of culture
005.32
 
Description В статті розглянуто вплив корпоративної культури на імідж організації. Виділено інтереси основних зацікавлених осіб («стейкхолдерів») організації, які мають бути враховані у культурі з метою формування позитивного іміджу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-05-12T12:23:02Z
2011-05-12T12:23:02Z
2009-10-12
 
Type Article
 
Identifier Ліфінцев Д. С. Корпоративна культура як інструмент формування іміджу фірми / Д. С. Ліфінцев // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 190–194.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/323
 
Language uk