Запис Детальніше

Соціальний капітал і соціальна відповідальність у міжнародному бізнесі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальний капітал і соціальна відповідальність у міжнародному бізнесі
 
Creator Веремієнко, Тетяна Сергіївна
Veremiyenko, Tetiana
 
Subject глобалізація
соціальний капітал
спонтанна соціалізованість
корпоративна культура
globalization
social capital
spontaneous sociability
corporate culture
глобализация
социальный капитал
спонтанная социализированность
корпоративная культура
социальная ответственность бизнеса
316.42
 
Description Складність сучасних проблем врахування пріоритету загальнолюдських цінностей обумовлює специфіку стратегій міжнародного бізнес-середовища на початку ХХІ століття. Головний сенс змін, що нині
відбуваються у суспільстві, — це переміщення відповідальності. Відповідальність несе не лише одна структура — держава, вона поширюється і на державу, і на корпорацію, і на громадянина. За умов всезростаючої інтернаціоналізації сучасного бізнес-середовища зростає зацікавленість етикою поведінки та соціальною відповідальністю
бізнесу. Остання дозволяє менеджерам розвивати здатність до оцінки внеску діяльності своєї компанії у розвиток соціального капіталу.
The specific character of international business strategies in XXI century is determined by the complicated problems concerning priorities of human values. The social responsibility in modern society lies upon different structures: government, corporation, citizen. Criterion of world economic efficiency is the social capital.
Сложность современных проблем учета приоритета общечеловеческих ценностей определяет специфику стратегий международной бизнес-среды в начале ХХІ века. Основой современных общественных
изменений является перемещение ответственности. Ответственность несет не только одна структура — государство, но и корпорация, и гражданин. По мере возрастающей интернационализации делового мира возрастает интерес к этике поведения и социальной ответственности бизнеса. Социальная ответственность позволяет менеджерам развивать способность к оценке вклада своей компании
в социальный капитал.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-05-25T08:45:37Z
2011-05-25T08:45:37Z
2009-09-15
 
Type Article
 
Identifier Веремієнко Т. С. Соціальний капітал і соціальна відповідальність у міжнародному бізнесі / Т. С. Веремієнко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 84–93.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/344
 
Language uk