Маркетинговий аналіз функціонування регіонального інноваційного ланцюга
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий аналіз функціонування регіонального інноваційного ланцюга
|
|
Creator |
Окландер, І. М.
Oklander, I. |
|
Subject |
маркетинг
SWOT аналіз ринок збуту marketing SWOT analysis sales market 65.01 |
|
Description |
Cтаття присвячена удосконаленню теоретичних положень маркетингового аналізу науково-технологічного розвитку регіону. Доведено роль маркетингу як інструмену формування регіональних інноваційних ланцюгів. The article deals with the problems of improving the theoretical positions of the marketing analysis of region scientific and technological development. The role of marketing as a tool of formation of regional innovation chains is considered. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-05-26T08:44:49Z
2011-05-26T08:44:49Z 2009-09-22 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окландер І. М. Маркетинговий аналіз функціонування регіонального інноваційного ланцюга / І. М. Окландер // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 125–137.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/348 |
|
Language |
uk
|
|