Запис Детальніше

Маркетинговий аналіз функціонування регіонального інноваційного ланцюга

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аналіз функціонування регіонального інноваційного ланцюга
 
Creator Окландер, І. М.
Oklander, I.
 
Subject маркетинг
SWOT аналіз
ринок збуту
marketing
SWOT analysis
sales market
65.01
 
Description Cтаття присвячена удосконаленню теоретичних положень маркетингового аналізу науково-технологічного розвитку регіону. Доведено
роль маркетингу як інструмену формування регіональних інноваційних ланцюгів.
The article deals with the problems of improving the theoretical positions of the marketing analysis of region scientific and technological development. The role of marketing as a tool of formation of regional innovation chains is considered.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-05-26T08:44:49Z
2011-05-26T08:44:49Z
2009-09-22
 
Type Article
 
Identifier Окландер І. М. Маркетинговий аналіз функціонування регіонального інноваційного ланцюга / І. М. Окландер // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 125–137.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/348
 
Language uk