До питання сегментації українського Інтернет ринку як об’єкту статистичного дослідження
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
До питання сегментації українського Інтернет ринку як об’єкту статистичного дослідження
|
|
Creator |
Мазуренко, Д. О.
|
|
Subject |
Інтернет
статистика телекомунікації сегмент ринку структура Internet telecommunications statistics structure market segmentation 311.17:621.39 |
|
Description |
Проведено аналіз структури Українського Інтернет-ринку за такими напрямками: товарна структура ринку; розподіл гравців ринку.
The article deals with the analysis of structure of the Ukrainian Internet market in the following areas: product market structure; the distribution of players in the market. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-05-27T11:56:00Z
2011-05-27T11:56:00Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мазуренко Д. О. До питання сегментації українського Інтернет ринку як об’єкту статистичного дослідження / Д. О. Мазуренко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 363–371.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/367 |
|
Language |
uk
|
|