Методичні підходи до ціноутворення на споживчому ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні підходи до ціноутворення на споживчому ринку
|
|
Creator |
Артюхов, Максим Олександрович
Artiukhov, Maksym Артюхов, Максим Александрович |
|
Subject |
ціна
комплементарні товари цінова чутливість price complementary goods price sensitiveness цена комплементарные товары ценовая чувствительность 338.5:330.123.4/5 |
|
Description |
Споживачі товарів впливають на прийняття підприємством рішень за цінами. У статті цей взаємозв’язок визначається тим, що ціна товару в умовах ринкових відносин встановлюється в результаті взаємного тиску продавця і покупця.
Consumer goods now affect the decision-making prices. In the article this relationship is presented by the fact that the price of goods in market conditions is determined by mutual seller and buyer pressure. Потребители товаров влияют на принятие предприятием решений по ценам. В статье эта взаимосвязь определяется тем, что цена товара в условиях рыночных отношений устанавливается в результате взаимного давления продавца и покупателя. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-06-09T12:27:21Z
2011-06-09T12:27:21Z 2010-06-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Артюхов М. О. Методичні підходи до ціноутворення на споживчому ринку / М. О. Артюхов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 118–130.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/395 |
|
Language |
uk
|
|