Запис Детальніше

Методичні підходи до ціноутворення на споживчому ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до ціноутворення на споживчому ринку
 
Creator Артюхов, Максим Олександрович
Artiukhov, Maksym
Артюхов, Максим Александрович
 
Subject ціна
комплементарні товари
цінова чутливість
price
complementary goods
price sensitiveness
цена
комплементарные товары
ценовая чувствительность
338.5:330.123.4/5
 
Description Споживачі товарів впливають на прийняття підприємством рішень за цінами. У статті цей взаємозв’язок визначається тим, що ціна товару в умовах ринкових відносин встановлюється в результаті взаємного тиску продавця і покупця.
Consumer goods now affect the decision-making prices. In the article this relationship is presented by the fact that the price of goods in market conditions is determined by mutual seller and buyer pressure.
Потребители товаров влияют на принятие предприятием решений по ценам. В статье эта взаимосвязь определяется тем, что цена товара в условиях рыночных отношений устанавливается в результате взаимного давления продавца и покупателя.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-06-09T12:27:21Z
2011-06-09T12:27:21Z
2010-06-01
 
Type Article
 
Identifier Артюхов М. О. Методичні підходи до ціноутворення на споживчому ринку / М. О. Артюхов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 118–130.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/395
 
Language uk