Аналіз моделей внутрішнього маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз моделей внутрішнього маркетингу
|
|
Creator |
Окунєва, Ольга Володимирівна
Okuneva, Olga |
|
Subject |
модель внутрішнього маркетингу
внутрішній клієнт внутрішній ринок model of internal marketing internal customer internal market модель внутреннего маркетинга внутренний клиент внутренний рынок ориентация на клиента 331.01 |
|
Description |
У статті проаналізовані найвідоміші існуючі моделі внутрішнього маркетингу. Досліджується еволюція моделей та їх особливості залежно від наукової школи автора. Визначено головні переваги та недоліки кожної моделі, що зазвичай передує розробці авторської моделі.
The article highlights analysis of the key existing models of internal marketing. Model evolution and features are investigated in the context of their dependence on author’s science school. Main advantages and disadvantages of each model that usually preceeds elaboration of author’s model are specified. В статье проанализированы наиболее известные модели внутреннего маркетинга. Исследуется эволюция моделей и их особенности в зависимости от научной школы автора. Представлены основные преимущества и недостатки по каждой модели, что обычно является предварительным этапом для разработки авторской модели. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-06-09T12:33:39Z
2011-06-09T12:33:39Z 2010-06-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окунєва О. В. Аналіз моделей внутрішнього маркетингу / О. В. Окунєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 130–138.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/396 |
|
Language |
uk
|
|