Запис Детальніше

Аналіз моделей внутрішнього маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз моделей внутрішнього маркетингу
 
Creator Окунєва, Ольга Володимирівна
Okuneva, Olga
 
Subject модель внутрішнього маркетингу
внутрішній клієнт
внутрішній ринок
model of internal marketing
internal customer
internal market
модель внутреннего маркетинга
внутренний клиент
внутренний рынок
ориентация на клиента
331.01
 
Description У статті проаналізовані найвідоміші існуючі моделі внутрішнього маркетингу. Досліджується еволюція моделей та їх особливості залежно від наукової школи автора. Визначено головні переваги та недоліки кожної моделі, що зазвичай передує розробці авторської моделі.
The article highlights analysis of the key existing models of internal marketing. Model evolution and features are investigated in the context of their dependence on author’s science school. Main advantages and disadvantages of each
model that usually preceeds elaboration of author’s model are specified.
В статье проанализированы наиболее известные модели внутреннего маркетинга. Исследуется эволюция моделей и их особенности в зависимости от научной школы автора. Представлены основные преимущества и недостатки по каждой модели, что обычно является предварительным этапом для разработки авторской модели.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-06-09T12:33:39Z
2011-06-09T12:33:39Z
2010-06-12
 
Type Article
 
Identifier Окунєва О. В. Аналіз моделей внутрішнього маркетингу / О. В. Окунєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 130–138.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/396
 
Language uk