Запис Детальніше

Сегментування та таргетинг ринку екологічно чистих продуктів харчування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментування та таргетинг ринку екологічно чистих продуктів харчування
 
Creator Зайчук, Тетяна Олександрівна
Zaychuk, T.
 
Subject сегментування
вибір цільового ринку
базовий ринок
segmentation
targeting
basic market
сегментирование
выбор целевого рынка
базовый рынок
потребители
338.439.54»714»
 
Description Стаття присвячена визначенню та аналізу основних сегментів споживачів екологічно чистих продуктів
харчування. Проведено аналіз пакету вигід окремих
сегментів споживчого та ділового органічного ринків. Обґрунтовано необхідність зміни маркетингової парадигми формування та розвитку вітчизняного ринку органічних продуктів харчування.
The article is devoted to defining and analysis of
the main consumer segments of the market of clean food network. The consumer value for business and consumer organic market was analyzed. Formulized the new marketing paradigm of the forming and development of the market of the clean food network.
Статья посвящена определению и анализу основных сегментов потребителей экологически чистых
продуктов питания. Проанализирован пакет ценностных преимуществ сегментов делового органического рынка и рынка потребителей. Обоснована необходимость изменения маркетинговой парадигмы формирования и развития отечественного рынка органических продуктов питания.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-06-09T12:52:42Z
2011-06-09T12:52:42Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Зайчук Т. О. Сегментування та таргетинг ринку екологічно чистих продуктів харчування / Т. О. Зайчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 138–150.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/397
 
Language uk