Запис Детальніше

Маркетингові комунікації на ринку швейної промисловості України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові комунікації на ринку швейної промисловості України
 
Creator Майборода, Ольга Олексіївна
Mayboroda, Olga
Тімченко, Юлія Ігорівна
Timchenko, Ulia
 
Subject швейна промисловість України
комунікаційна політика
створення бренду
sewing industry of Ukraine
communication policy
instruments of advancement
marketing communications
creation of brand
швейная промышленность Украины
коммуникационная политика
создание бренда
инструменты продвижения
маркетинговые коммуникации
339.138:687.02(477)
 
Description У статті розглянуто основні тенденції розвитку
легкої промисловості в останні часи, зокрема швейної галузі. Визначено основні критерії при виборі купівлі одягу. Розглянуто основні питання стосовно маркетингових комунікацій. Використовуючи комунікаційні інструменти, підприємство одночасно укріплює свій імідж, налагоджує діалог і встановлює взаємозв’язки із споживачами.
The article reviews major tendencies of manufacturing industry development, primarily focusing on the textile industry in recent period of time. It defines major choice criteria for buying clothing. It also reviews major concerns
regarding marketing communications. A factory uses
communication techniques in order to strengthen its reputation as well as to establish mutual cooperative relationship with consumers.
В статье рассмотрены основные тенденции развития легкой промышленности за последнее время, в
частности швейной отрасли. Определены основные
критерии при выборе покупки одежды. Рассмотрены
основные вопросы относительно маркетинговых коммуникаций. Используя коммуникационные инструменты, предприятие одновременно укрепляет свой имидж, налаживает диалог и устанавливает взаимосвязь с потребителями.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-06-09T13:29:45Z
2011-06-09T13:29:45Z
2010-06-22
 
Type Article
 
Identifier Майборода О. О. Маркетингові комунікації на ринку швейної промисловості України / О. О. Майборода, Ю. І. Тімченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 161–170.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/399
 
Language uk