Запис Детальніше

Доцільність сегментування глобального ринку сільськогосподарської продукції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Доцільність сегментування глобального ринку сільськогосподарської продукції
 
Creator Мязіна, Н. Б.
Myazina, N. B.
 
Subject глобальний ринок
сегмент глобального ринку
органічна продукція
ОЕСР
ФАО
global market
global segment
organic food
OCED
FAO
глобальный рынок
сегмент глобального рынка
органическая продукция
ОЕСР
ФАО
339.5: 338.433
 
Description У статті досліджено проблему формування сегментів на глобальному ринку cільгосппродукції, доцільність виділення окремих сегментів на даному ринку з точки зору можливостей виходу на глобальний ринок вітчизняних підприємств, також запропоновано варіанти комплексу
маркетингу на кожному сегменті.
The article investigates the problems of the global agrarian market segmentation generation. It focuses on the issue of segment division necessity in the market with the relation to the possibility of the domestic enterprises to enter the global market; the complex marketing variants in every segment are proposed.
В статье исследовано проблемы формирования сегментов на глобальном рынке сельхозпродукции, необходимость выделения отдельных сегментов на даном рынке с точки зрения возможностей выхода на глобальный рынок отечественных предприятий, также предлагаются варианты комплекса маркетинга на
каждом сегменте.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-06-20T08:35:26Z
2011-06-20T08:35:26Z
2010-06-18
 
Type Article
 
Identifier Мязіна Н. Б. Доцільність сегментування глобального ринку сільськогосподарської продукції / Н. Б. Мязіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 325–333.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/416
 
Language uk