Запис Детальніше

Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань
 
Creator Блудова, Тетяна Володимирівна
Завірюха, А.
Bludova, Tetyana
Zaviruha, A.
 
Subject дохід
оптимізація
безрозмірний
кооперативна реклама
optimization
revenue
non-dimensional
cooperative advertising
доход
оптимизация
безразмерный
кооперативная реклама
659.113.3
 
Description ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
У статті розглядається побудова функцій прибутку двох учасників каналу збуту взаємопов’язаних кооперативною рекламою: підприємства—виробника
продукції і підприємства продажу родукції. За допомогою введеної системи змінних цін функції зведені до безрозмірного вигляду. Приведено блок-схему кооперативної реклами в системах постачань продукції. У загальному вигляді побудовано поверхню, а також лінії рівня функції реакції рекламних асигнувань для різних значень
параметрів.
The article discusses the construction of two functions profit distribution channel members, which are interconnected by cooperative advertising: enterprise - manufacturer of products and businesses - reseller. With the introduction of system variables, these functions are reduced to dimensionless form. A block diagram of cooperative advertising in the supply chains of products is presented. A surface is constructed generally, as well as the level curves of the reaction of advertising allocations for different values of parameters.
В статье рассматривается построение функций прибыли двух участников канала сбыта взаимосвязанных кооперативной рекламой: предприятия—производителя продукции и предприятия—продавца продукции. С помощью введенной системы переменных, эти функции сведены к безразмерному виду. Приведено блок-схему кооперативной рекламы в системах поставок продукции. В общем виде построена поверхность, а также линии уровня функции реакции рекламных ассигнований для различных значений параметров.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-06-24T10:06:49Z
2011-06-24T10:06:49Z
2010-06-30
 
Type Article
 
Identifier Блудова Т. В. Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань / Т. В. Блудова, А. Завірюха // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 522–531.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/437
 
Language uk