Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань
|
|
Creator |
Блудова, Тетяна Володимирівна
Завірюха, А. Bludova, Tetyana Zaviruha, A. |
|
Subject |
дохід
оптимізація безрозмірний кооперативна реклама optimization revenue non-dimensional cooperative advertising доход оптимизация безразмерный кооперативная реклама 659.113.3 |
|
Description |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
У статті розглядається побудова функцій прибутку двох учасників каналу збуту взаємопов’язаних кооперативною рекламою: підприємства—виробника продукції і підприємства продажу родукції. За допомогою введеної системи змінних цін функції зведені до безрозмірного вигляду. Приведено блок-схему кооперативної реклами в системах постачань продукції. У загальному вигляді побудовано поверхню, а також лінії рівня функції реакції рекламних асигнувань для різних значень параметрів. The article discusses the construction of two functions profit distribution channel members, which are interconnected by cooperative advertising: enterprise - manufacturer of products and businesses - reseller. With the introduction of system variables, these functions are reduced to dimensionless form. A block diagram of cooperative advertising in the supply chains of products is presented. A surface is constructed generally, as well as the level curves of the reaction of advertising allocations for different values of parameters. В статье рассматривается построение функций прибыли двух участников канала сбыта взаимосвязанных кооперативной рекламой: предприятия—производителя продукции и предприятия—продавца продукции. С помощью введенной системы переменных, эти функции сведены к безразмерному виду. Приведено блок-схему кооперативной рекламы в системах поставок продукции. В общем виде построена поверхность, а также линии уровня функции реакции рекламных ассигнований для различных значений параметров. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-06-24T10:06:49Z
2011-06-24T10:06:49Z 2010-06-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Блудова Т. В. Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань / Т. В. Блудова, А. Завірюха // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 522–531.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/437 |
|
Language |
uk
|
|