Запис Детальніше

Оптимізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингу
 
Creator Корж, М. В.
 
Subject міжнародній маркетинг
світова економіка
світогосподарська система
цінова стратегія міжнародного маркетингу
оптімізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингу
міжнародне підприємництво
to international marketing
функціональна залежність
world economy
price international marketing strategy
international enterprise
functional dependence
339.138
 
Description У статті встановлено необхідність глобального вдос-коналення механізму управління міжнародним маркетингом в умовах світової економічної кризи у відповідності із загаль-ною антикризовою програмою. Розроблено методологію фор-мування оптимізаційно-цінової стратегії міжнародного маркетингу та механізму управління нею для підвищення ефективності загального механізму міжнародного маркетингу і зниження ризику участі у міжнародних бізнес-процесах.
In the article the necessity of global perfection of mechanism of management the international marketing is set in the conditions of world economic crisis in accordance with the general anticrisis program. Methodology of forming of optimization price international marketing and mechanism of management of it strategy is developed for the increase of efficiency of general mechanism of the international marketing and decline of risk of participating in international bisnes-proceses.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-09-05T08:02:46Z
2011-09-05T08:02:46Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Корж М. В. Оптимізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингу / М. В. Корж // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 282–294.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/446
 
Language uk