Запис Детальніше

Маркетингові засади розвитку ринку освітніх послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові засади розвитку ринку освітніх послуг
 
Creator Якименко (Баша), Інна Миколаївна
Баша, Інна Миколаївна
 
Subject ринок послуг
освіта
маркетинг освітніх послуг
вузівські послуги
продукт вузу
освітні програми
378:658.8
 
Description В статті розглянуто питання щодо маркетингу освітніх послуг — одного з напрямків управління навчальним закладом в умовах ринкової економіки, який забезпечує дослідження попиту на освітні послуги та
певні знання понад стандарти, які встановлені державою, впливає на
розвиток освітніх потреб громадян, формує позитивний імідж навчального закладу, розробляє та впроваджує концепції надання якісних освітніх послуг. Розглянуто чинники, що стимулюють розвиток ринку послуг та зокрема освітніх послуг.
 
Publisher ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
 
Date 2011-09-22T11:11:10Z
2011-09-22T11:11:10Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Якименко І. М. Маркетингові засади розвитку ринку освітніх послуг / І. М. Якименко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 154–162.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/467
 
Language uk