Методологічні основи конкретизації параметрів реалізації потреб споживачів у ринковій економіці
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні основи конкретизації параметрів реалізації потреб споживачів у ринковій економіці
|
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
|
|
Subject |
потреба
споживання споживач маркетинг 658.893 |
|
Description |
Опрацьовано методичні засади результативної конкретизації параметрів стратегічних планів маркетингу, організації ефективної взаємодії підприємств зі споживачами.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-09-22T11:27:55Z
2011-09-22T11:27:55Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Методологічні основи конкретизації параметрів реалізації потреб споживачів у ринковій економіці / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 171–186.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/469 |
|
Language |
uk
|
|