Запис Детальніше

Методологічні основи конкретизації параметрів реалізації потреб споживачів у ринковій економіці

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні основи конкретизації параметрів реалізації потреб споживачів у ринковій економіці
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
 
Subject потреба
споживання
споживач
маркетинг
658.893
 
Description Опрацьовано методичні засади результативної конкретизації параметрів стратегічних планів маркетингу, організації ефективної взаємодії підприємств зі споживачами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-09-22T11:27:55Z
2011-09-22T11:27:55Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Методологічні основи конкретизації параметрів реалізації потреб споживачів у ринковій економіці / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 171–186.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/469
 
Language uk