Запис Детальніше

Маркетингове забезпечення і стратегії управління інноваційним розвитком підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове забезпечення і стратегії управління інноваційним розвитком підприємств
 
Creator Маліч, Юрій Сергійович
 
Subject інновації
маркетинг
поведінка
стратегії
споживачі
658.893
 
Description В роботі проаналізовано сучасні підходи до організації практики маркетингового забезпечення інноваційного розвитку в промисловості, опрацьовано засади модифікації параметрів цільових ринків на базі поведінкових алгоритмів споживачів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-09-22T12:12:42Z
2011-09-22T12:12:42Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Маліч Ю. С. Маркетингове забезпечення і стратегії управління інноваційним розвитком підприємств / Ю. С. Маліч // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 213–224.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/471
 
Language uk