Запис Детальніше

Маркетингова стратегія страхової компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова стратегія страхової компанії
 
Creator Фурман, Василь Миколайович
Удовиченко, М. В.
 
Subject страховий маркетинг
маркетингова стратегія
клієнти
комплекс рекламно-інформаційних заходів
маркетингове медіо-планування
368.1
 
Description Досліджено основні підходи щодо розробки маркетингової стратегії та маркетингового планування страховика, надано пропозиції щодо
побудови ефективної роботи служб маркетингу для забезпечення інтеграції та координації всієї діяльності страхової компанії.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-09-23T11:30:38Z
2011-09-23T11:30:38Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Фурман В. М. Маркетингова стратегія страхової компанії / В. М. Фурман, М. В. Удовиченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 263–273.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/477
 
Language uk