Маркетингова стратегія страхової компанії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова стратегія страхової компанії
|
|
Creator |
Фурман, Василь Миколайович
Удовиченко, М. В. |
|
Subject |
страховий маркетинг
маркетингова стратегія клієнти комплекс рекламно-інформаційних заходів маркетингове медіо-планування 368.1 |
|
Description |
Досліджено основні підходи щодо розробки маркетингової стратегії та маркетингового планування страховика, надано пропозиції щодо побудови ефективної роботи служб маркетингу для забезпечення інтеграції та координації всієї діяльності страхової компанії. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-09-23T11:30:38Z
2011-09-23T11:30:38Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фурман В. М. Маркетингова стратегія страхової компанії / В. М. Фурман, М. В. Удовиченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 263–273.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/477 |
|
Language |
uk
|
|