Запис Детальніше

Ринок телевізійної продукції як об’єкт статистичного дослідження

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринок телевізійної продукції як об’єкт статистичного дослідження
 
Creator Бараник, Зоя Павлівна
Примаков, Іван Євгенович
 
Subject ринок телевізійної продукції
телеканали
телепродукт
телевізійні послуги
напрями статистичного аналізу
311.42:397.13
 
Description У статті розглядаються теоретико-методологічні засади статистичного дослідження ринку телевізійної продукції: визначено об’єкт дослідження та систематизовано основні напрями його аналізу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-09-26T13:08:55Z
2011-09-26T13:08:55Z
2008-06-19
 
Type Article
 
Identifier Бараник З. П. Ринок телевізійної продукції як об’єкт статистичного дослідження / З. П. Бараник, І. Є. Примаков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 325–333.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/485
 
Language uk