Ринок телевізійної продукції як об’єкт статистичного дослідження
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ринок телевізійної продукції як об’єкт статистичного дослідження
|
|
Creator |
Бараник, Зоя Павлівна
Примаков, Іван Євгенович |
|
Subject |
ринок телевізійної продукції
телеканали телепродукт телевізійні послуги напрями статистичного аналізу 311.42:397.13 |
|
Description |
У статті розглядаються теоретико-методологічні засади статистичного дослідження ринку телевізійної продукції: визначено об’єкт дослідження та систематизовано основні напрями його аналізу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-09-26T13:08:55Z
2011-09-26T13:08:55Z 2008-06-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бараник З. П. Ринок телевізійної продукції як об’єкт статистичного дослідження / З. П. Бараник, І. Є. Примаков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 325–333.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/485 |
|
Language |
uk
|
|