Запис Детальніше

Маркетингові аспекти дослідження складних економічних систем

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти дослідження складних економічних систем
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
 
Subject теорія систем
системний підхід
організація
управління
теорія маркетингу
система маркетингових досліджень
658.8:339.1307
 
Description У статті досліджено теоретичні аспекти дослідження складних економічних систем відкритого типу. Визначено структуру цілей економічних систем на різних рівнях ієрархії, визначено роль їх системи маркетингових досліджень.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-09-30T10:09:37Z
2011-09-30T10:09:37Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Маркетингові аспекти дослідження складних економічних систем / А. В. Федорченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 127–137.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/501
 
Language uk