Маркетингові аспекти дослідження складних економічних систем
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетингові аспекти дослідження складних економічних систем
|
|
| Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
|
|
| Subject |
теорія систем
системний підхід організація управління теорія маркетингу система маркетингових досліджень 658.8:339.1307 |
|
| Description |
У статті досліджено теоретичні аспекти дослідження складних економічних систем відкритого типу. Визначено структуру цілей економічних систем на різних рівнях ієрархії, визначено роль їх системи маркетингових досліджень.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2011-09-30T10:09:37Z
2011-09-30T10:09:37Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Федорченко А. В. Маркетингові аспекти дослідження складних економічних систем / А. В. Федорченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 127–137.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/501 |
|
| Language |
uk
|
|