Запис Детальніше

Проблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингу
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
 
Subject цілісність
система
споживач
маркетинг
658.893
 
Description В рамках предметного поля маркетингу опрацьовано перспективні підходи щодо систематизації понятійного контексту споживання, його суб’єктивної складової на індивідуальному та більш масовому рівнях,
зі збереженням цілісності явищ та процесів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-09-30T10:13:37Z
2011-09-30T10:13:37Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Проблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингу / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 137–147.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/502
 
Language uk