Проблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингу
|
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
|
|
Subject |
цілісність
система споживач маркетинг 658.893 |
|
Description |
В рамках предметного поля маркетингу опрацьовано перспективні підходи щодо систематизації понятійного контексту споживання, його суб’єктивної складової на індивідуальному та більш масовому рівнях, зі збереженням цілісності явищ та процесів. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-09-30T10:13:37Z
2011-09-30T10:13:37Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Проблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингу / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 137–147.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/502 |
|
Language |
uk
|
|