Запис Детальніше

До питання вибору ринкової стратегії підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання вибору ринкової стратегії підприємства
 
Creator Грищенко, О. В.
 
Subject стратегія
маркетинг
конкуренти
споживачі
життєвий цикл товару
658.005.21
 
Description В умовах ускладнення функціонування молочнопродуктового підкомплексу особливої ваги набуває вибір ринкової стратегії підприємства. На прикладі Первомайського молочноконсервного комбінату розглянуто ринкову позицію основних асортиментних груп продукції та викладено пропозиції щодо подальшого утвердження підприємства на
ринку молочних консервів та іншої молочної продукції.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-09-30T10:26:09Z
2011-09-30T10:26:09Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Грищенко О. В. До питання вибору ринкової стратегії підприємства / О. В. Грищенко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 164–169.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/505
 
Language uk