До питання вибору ринкової стратегії підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
До питання вибору ринкової стратегії підприємства
|
|
Creator |
Грищенко, О. В.
|
|
Subject |
стратегія
маркетинг конкуренти споживачі життєвий цикл товару 658.005.21 |
|
Description |
В умовах ускладнення функціонування молочнопродуктового підкомплексу особливої ваги набуває вибір ринкової стратегії підприємства. На прикладі Первомайського молочноконсервного комбінату розглянуто ринкову позицію основних асортиментних груп продукції та викладено пропозиції щодо подальшого утвердження підприємства на ринку молочних консервів та іншої молочної продукції. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-09-30T10:26:09Z
2011-09-30T10:26:09Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грищенко О. В. До питання вибору ринкової стратегії підприємства / О. В. Грищенко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 164–169.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/505 |
|
Language |
uk
|
|