Особливості методики ціноутворення для телекомунікаційних компаній
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості методики ціноутворення для телекомунікаційних компаній
|
|
Creator |
Ніколенко, Лариса Анатоліївна
|
|
Subject |
ціна
витрати собівартість телекомунікації 657.1: 004.424 |
|
Description |
Проаналізовано тенденції розвитку та основні проблеми й особливості галузі зв’язку, їх вплив на методику ціноутворення на телекомунікаційних підприємствах, яка базується на основі достовірної облікової інформації відносно витрат по наданню послуг і аналізу їх динаміки та дає можливість визначення оптимальної ціни (тарифу), що впливає на прибутковість, рентабельність та має важливе соціальне значення.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-10-04T12:26:27Z
2011-10-04T12:26:27Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ніколенко Л. А. Особливості методики ціноутворення для телекомунікаційних компаній / Л. А Ніколенко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 276–281.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/518 |
|
Language |
uk
|
|