Запис Детальніше

Особливості методики ціноутворення для телекомунікаційних компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості методики ціноутворення для телекомунікаційних компаній
 
Creator Ніколенко, Лариса Анатоліївна
 
Subject ціна
витрати
собівартість
телекомунікації
657.1: 004.424
 
Description Проаналізовано тенденції розвитку та основні проблеми й особливості галузі зв’язку, їх вплив на методику ціноутворення на телекомунікаційних підприємствах, яка базується на основі достовірної облікової інформації відносно витрат по наданню послуг і аналізу їх динаміки та дає можливість визначення оптимальної ціни (тарифу), що впливає на прибутковість, рентабельність та має важливе соціальне значення.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-10-04T12:26:27Z
2011-10-04T12:26:27Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ніколенко Л. А. Особливості методики ціноутворення для телекомунікаційних компаній / Л. А Ніколенко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 276–281.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/518
 
Language uk