Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці»
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці»
|
|
Creator |
Гребешкова, Олена Миколаївна
Стельмах, О. Ю. |
|
Subject |
підприємство
«нова економіка» інформація конкурентна перевага стратегія стратегічний актив інформаційні потреби business new economy information competitive advantage strategy strategic asset information needs 338.24(477) |
|
Description |
У статті узагальнено теоретичні засади визначення інформації як джерела конкурентних переваг підприємства, що діє в умовах «нової економіки». Систематизовано передумови інформатизації конкурентних переваг та визначено ознаки інформації як стратегічного активу сучасних підприємств.
The article summarizes the theoretical fundamentals of information as a source of competitive advantage, which operates in a «new economy». The paper deals with the preconditions of competitive advantages of informatisation, identifies and the features of information as a strategic asset of modern businesses. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-10-11T07:58:04Z
2011-10-11T07:58:04Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гребешкова О. М. Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці» / О. М. Гребешкова, О. Ю. Стельмах // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. І. В. Луняк. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 125–132.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/585 |
|
Language |
uk
|
|