Запис Детальніше

Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці»

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці»
 
Creator Гребешкова, Олена Миколаївна
Стельмах, О. Ю.
 
Subject підприємство
«нова економіка»
інформація
конкурентна перевага
стратегія
стратегічний актив
інформаційні потреби
business
new economy
information
competitive advantage
strategy
strategic asset
information needs
338.24(477)
 
Description У статті узагальнено теоретичні засади визначення інформації як джерела конкурентних переваг підприємства, що діє в умовах «нової економіки». Систематизовано передумови інформатизації конкурентних переваг та визначено ознаки інформації як стратегічного активу сучасних підприємств.
The article summarizes the theoretical fundamentals of information as a source of competitive advantage, which operates in a «new economy». The paper deals with the preconditions of competitive advantages of informatisation, identifies and the features of information as a strategic asset of modern businesses.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-10-11T07:58:04Z
2011-10-11T07:58:04Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Гребешкова О. М. Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці» / О. М. Гребешкова, О. Ю. Стельмах // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. І. В. Луняк. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 125–132.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/585
 
Language uk