Передумови розвитку маркетингу в банках України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Передумови розвитку маркетингу в банках України
|
|
Creator |
Кириченко, А. М.
|
|
Subject |
банк
клієнт ринок банківський маркетинг конкуренція банківські послуги маркетинг середовище банку маркетингові дослідження продукт потреби bank customer market bank marketing competition banking marketing environment of the bank market research product 336.71.012.23 |
|
Description |
Успіхи в розвитку ринку банківських послуг для вітчизняних банків неможливі без розв’язання проблем організації маркетингової роботи банку, зміст і цілі якої істотно змінюються під впливом швидкого посилення конкуренції, на фінансових ринках і мінливих відносинах між банками й клієнтурою. Тому маркетинг банківський стає одним з основних інструментів підвищення ефективності банківської діяльності.
Success in the development of banking services to domestic banks is not possible without solving the problem of bank’s marketing, which content changes significantly under the influence of fast growing competition in the financial markets and changing relations between banks and their clientele. Therefore, bank marketing is becoming one of the major tools to improve the efficiency of banking activities. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-10-11T08:09:59Z
2011-10-11T08:09:59Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кириченко А. М. Передумови розвитку маркетингу в банках України / А. М. Кириченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. І. В. Луняк. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 140–146.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/587 |
|
Language |
uk
|
|