Запис Детальніше

Передумови розвитку маркетингу в банках України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Передумови розвитку маркетингу в банках України
 
Creator Кириченко, А. М.
 
Subject банк
клієнт
ринок
банківський маркетинг
конкуренція
банківські послуги
маркетинг
середовище банку
маркетингові дослідження
продукт
потреби
bank
customer
market
bank marketing
competition
banking
marketing
environment of the bank
market research
product
336.71.012.23
 
Description Успіхи в розвитку ринку банківських послуг для вітчизняних банків неможливі без розв’язання проблем організації маркетингової роботи банку, зміст і цілі якої істотно змінюються під впливом швидкого посилення конкуренції, на фінансових ринках і мінливих відносинах між банками й клієнтурою. Тому маркетинг банківський стає одним з основних інструментів підвищення ефективності банківської діяльності.
Success in the development of banking services to domestic banks is not possible without solving the problem of bank’s marketing, which content changes significantly under the influence of fast growing competition in the financial markets and changing relations between banks and their clientele. Therefore, bank marketing is becoming one of the major tools to
improve the efficiency of banking activities.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-10-11T08:09:59Z
2011-10-11T08:09:59Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Кириченко А. М. Передумови розвитку маркетингу в банках України / А. М. Кириченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. І. В. Луняк. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 140–146.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/587
 
Language uk