Запис Детальніше

Модельна діагностика відповідності ціни на продукцію підприємства критерію максимальності його доходу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модельна діагностика відповідності ціни на продукцію підприємства критерію максимальності його доходу
 
Creator Лондар, С. Л.
Тішков, Богдан Олександрович
 
Subject дохід підприємства
крива доходності
релаксаційні криві дохідності
сукупна ціна продукції підприємства
profit of enterprise
curve of profitableness
relaxation curves of profitableness
combined cost of products of enterprise
доход предприятия
кривая доходности
релаксационные кривые доходности
совокупная цена продукции предприятия
330.46
 
Description У роботі проведено модельне дослідження релаксаційних процесів зміни доходу підприємства при зміні ціни на його продукцію у ринковому середовищі. Досліджено всі можливі випадки місцезнаходження встановленої ціни на кривій доходності щодо оптимуму доходу підприємства та пропонується їх діагностування в ринкових умовах. Знання про місцезнаходження виставленої ціни на певний товар на кривій доходності дає
можливість підприємству сформувати раціональну цінову політику і забезпечити оптимальні фінансові параметри своєї діяльності.
The article deals with the model research of relaxation processes of enterprise profit change at the change of price on his products in a market environment. All possible cases of location of the proposed price are probed on the crooked profitableness in relation to the optimum of profit of enterprise and their diagnosis is offered in market conditions. Knowledge on the location of the proposed price on a certain commodity on the crooked profitableness enables an enterprise to form a rational price policy and provide the optimum financial parameters of the activity.
Показано, что содержание понятия «информационная стратегия» следует рассматривать под различными углами зрения. Выделены ресурсный, инновационный и производственный ракурсы информационной стратегии предприятия. Представлена развернутая характеристика информационной стратегии как разновидности производственной стратегии предприятия. Определены конфигурация и основа успешной имплементации стратегии информационного производства.
 
Publisher ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
 
Date 2011-10-17T08:12:30Z
2011-10-17T08:12:30Z
2010-12-29
 
Type Article
 
Identifier Лондар С. Л. Модельна діагностика відповідності ціни на продукцію підприємства критерію максимальності його доходу / С. Л. Лондар, Б. О. Тішков // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 117–124.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/630
 
Language uk