Запис Детальніше

Принципи та інструменти стратегічного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи та інструменти стратегічного маркетингу
 
Creator Зайчук, Тетяна Олександрівна
 
Subject стратегічний маркетинг
аналіз потреб та запитів
система маркетингових стратегій
стратегії охвату базового ринку
strategic marketing
analysis of needs and requests
system of marketing strategies
basic marketing strategy
стратегический маркетинг
анализ потребностей и запросов
система маркетинговых стратегий
стратегии охвату базового рынка
65.290-22
 
Description Стаття присвячена проблемі розвитку стратегічного маркетингу. Здійснено контентаналіз визначень стратегічного маркетингу різних наукових шкіл. Cформовано загальну модель стратегічного маркетингу підприємства, систематизовано його принципи та інструменти. Проаналізовано досвід стратегічної маркетингової діяльності вітчизняних підприємств і визначено види стратегій охвату базового ринку, які вони застосовують. Надано авторське визначення поняття «стратегічний маркетинг».
The article is devoted to the development of strategic marketing. A content analysis of strategic marketing definitions of various scientific schools is provided in the work. A general model of enterprise strategic marketing is formed; its principles and tools are systematized. The paper analyzes the experience of strategic marketing activities of domestic enterprises; the types of strategies to reach the base of the market, which they apply, are identified. The article provides the author's definition of the concept "Strategic Marketing".
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-10-17T08:23:38Z
2011-10-17T08:23:38Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Зайчук Т. О. Принципи та інструменти стратегічного маркетингу /Т. О. Зайчук // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 131–138.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/632
 
Language uk