Запис Детальніше

Розробка методики та організаційне забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємствами машинобудування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка методики та організаційне забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємствами машинобудування
 
Creator Бєлявцев М. І.
Лисичний Д. М.
 
Subject маркетингова стратегія
маркетинговий моніторинг
зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства
організаційна структура
бізнес-процес
marketing strategy
marketing monitoring
external and internal ambience of the enterprise
organizing structure
business-process
маркетинговая стратегия
маркетинговый мониторинг
внешняя и внутренняя среда предприятия
организационная структура
бизнес-процесс
658.8:621
 
Description У роботі наведено методику стратегічного маркетингового моніторингу підприємства галузі машинобудування, а також представлено авторську систему організаційного забезпечення реалізації маркетингової стратегії машинобудівного підприємства в умовах кризи.
Methods of the strategic marketing monitoring of the machine-building branch enterprise are presented in the article, the author’s system of the organizing provision of the machinebuilding enterprise’ marketing strategy realization in conditions of the crisis are given in the work.
В работе приведена методика стратегического маркетингового мониторинга предприятия в области машиностроения, а также представлена авторская система организационного обеспечения реализации маркетинговой стратегии машиностроительного предприятия в условиях кризиса.
 
Publisher ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
 
Date 2011-10-17T08:40:44Z
2011-10-17T08:40:44Z
2010-02-04
 
Type Article
 
Identifier Бєлявцев М. І. Розробка методики та організаційне забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємствами машинобудування / М. І. Бєлявцев, Д. М. Лисичний // Вчені записки : зб. наук. пр / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 145–151.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/634
 
Language uk