Запис Детальніше

Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу
 
Creator Архипова, Тетяна Василівна
 
Subject рекламодавець
рекламні агентства
засоби поширення рекламної інформації
споживач
дослідні, маркетингові і консалтингові організації
рекламні асоціації
держава
advertiser
advertising agency
mass media
consumer
research, marketing and consulting agencies
government
рекламодатель
рекламные агенства
средства массовой информации
потребитель
исследовательские, маркетинговые и консалтинговые организации
рекламные ассоциации
государство
659.1.01.181
 
Description Надано характеристику суб’єктам рекламного бізнесу з позиції обгрунтування їх ролі та місця на ринку реклами.
The characteristic of the subjects of advertising business from the point of their role and place in advertising market of Ukraine is presented in the article.
В статье дана характеристика субъектов рекламного бизнеса с позиции их роли и места на рынке рекламы.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-10-17T08:48:32Z
2011-10-17T08:48:32Z
2010-02-19
 
Type Article
 
Identifier Архипова Т. В. Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 151–159.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/635
 
Language uk