Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу
|
|
Creator |
Архипова, Тетяна Василівна
|
|
Subject |
рекламодавець
рекламні агентства засоби поширення рекламної інформації споживач дослідні, маркетингові і консалтингові організації рекламні асоціації держава advertiser advertising agency mass media consumer research, marketing and consulting agencies government рекламодатель рекламные агенства средства массовой информации потребитель исследовательские, маркетинговые и консалтинговые организации рекламные ассоциации государство 659.1.01.181 |
|
Description |
Надано характеристику суб’єктам рекламного бізнесу з позиції обгрунтування їх ролі та місця на ринку реклами.
The characteristic of the subjects of advertising business from the point of their role and place in advertising market of Ukraine is presented in the article. В статье дана характеристика субъектов рекламного бизнеса с позиции их роли и места на рынке рекламы. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-10-17T08:48:32Z
2011-10-17T08:48:32Z 2010-02-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Архипова Т. В. Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 151–159.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/635 |
|
Language |
uk
|
|