Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств
|
|
Creator |
Данніков, Олег Володимирович
|
|
Subject |
торговий маркетинг
трейд-маркетинг стимулювання торгової ланки стимулювання збуту мерчандайзинг trade marketing trade promotion sales promotion merchandising торговый маркетинг трейд-маркетинг стимулирование торгового звена стимулирование сбыта мерчандайзинг 658.8 339.138 |
|
Description |
Автором розглянуто питання удосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємовідносин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу.
The author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business. Автором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-10-25T08:21:41Z
2011-10-25T08:21:41Z 2010-01-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данніков О. В. Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 260–275.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/685 |
|
Language |
uk
|
|