Запис Детальніше

Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
 
Subject торговий маркетинг
трейд-маркетинг
стимулювання торгової ланки
стимулювання збуту
мерчандайзинг
trade marketing
trade promotion
sales promotion
merchandising
торговый маркетинг
трейд-маркетинг
стимулирование торгового звена
стимулирование сбыта
мерчандайзинг
658.8
339.138
 
Description Автором розглянуто питання удосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємовідносин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу.
The author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business.
Автором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-10-25T08:21:41Z
2011-10-25T08:21:41Z
2010-01-19
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 260–275.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/685
 
Language uk