Запис Детальніше

Особливості формування споживацького сприйняття брендів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування споживацького сприйняття брендів
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
 
Subject бренд
споживацьке сприйняття
імідж бренда
споживацька поведінка
brand
consumer perception
brand image
consumer behaviour
 
Description Стаття висвітлює основні напрями формування споживацького сприйняття брендів. Автор розкриває особливі риси аспектів споживацького сприйняття, які впливають на створення і розвиток брендів. Підкреслюється важлива роль комунікацій в формуванні образу бренду. Визначається роль раціональних та емоційних чинників сприйняття брендів та вплив вказаних чинників на поведінку споживача. Досліджені характерні риси вибору і споживання брендів у різних товарних категоріях.
The article is devoted to fundamental directions of brand consumer perception. The author shows specific features of consumer perception aspects and reveals their influence for brand making for development of it. An important communication role of making brand image has been underlined in the article. The influence of rational and emotional factors to consumer behaviour has been determined in the article. The author researches the typical features of brand choosing and using it in different goods categories.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-10-25T08:25:43Z
2011-10-25T08:25:43Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Особливості формування споживацького сприйняття брендів / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 275–285.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/686
 
Language uk