Сучасні підходи до міжнародної маркетингової діяльності малих та середніх підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи до міжнародної маркетингової діяльності малих та середніх підприємств
|
|
Creator |
Сидоренко, Марія Валеріївна
|
|
Subject |
сучасні підходи до міжнародного маркетингу
концепції та моделі стратегічного маркетингу стратегічний процес інтелектуальне лідерство концепція ділової моделі рух капіталу конкуренція та співконкуренція strategic Marketing Concepts and Models Strategic Process intellectual leadership Business Model Concept capital flow competition and coopetition 339.138 |
|
Description |
Досліджено сучасні підходи до міжнародного маркетингу малих та середніх підприємств. Узагальнено існуючи наукові тенденції трансформації стратегічного маркетингу в сучасних умовах. Визначено деякі підходи до використання моделей стратегічного маркетингу в умовах виходу на міжнародні ринки малих та середніх підприємств. Modern International Marketing Concepts are researched. The article provides generalization of existing scientific approaches to transformation of Strategic Marketing Concepts in contemporary context. Approaches to Strategic Marketing Models’ implementation in terms of Small and Medium-sized Enterprises’ (SMEs) access to international markets are identified. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-10-25T11:06:58Z
2011-10-25T11:06:58Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сидоренко М. В. Сучасні підходи до міжнародної маркетингової діяльності малих та середніх підприємств / М. В. Сидоренко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 341–350.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/692 |
|
Language |
uk
|
|