Запис Детальніше

Сучасні підходи до міжнародної маркетингової діяльності малих та середніх підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи до міжнародної маркетингової діяльності малих та середніх підприємств
 
Creator Сидоренко, Марія Валеріївна
 
Subject сучасні підходи до міжнародного маркетингу
концепції та моделі стратегічного маркетингу
стратегічний процес
інтелектуальне лідерство
концепція ділової моделі
рух капіталу
конкуренція та співконкуренція
strategic Marketing Concepts and Models
Strategic Process
intellectual leadership
Business Model Concept
capital flow
competition and coopetition
339.138
 
Description Досліджено сучасні підходи до міжнародного маркетингу малих та середніх підприємств. Узагальнено існуючи наукові тенденції трансформації стратегічного маркетингу в
сучасних умовах. Визначено деякі підходи до використання моделей стратегічного маркетингу в умовах виходу на міжнародні ринки малих та середніх підприємств.
Modern International Marketing Concepts are researched. The article provides generalization of existing scientific approaches to transformation of Strategic Marketing Concepts in
contemporary context. Approaches to Strategic Marketing Models’ implementation in terms of Small and Medium-sized Enterprises’ (SMEs) access to international markets are identified.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-10-25T11:06:58Z
2011-10-25T11:06:58Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Сидоренко М. В. Сучасні підходи до міжнародної маркетингової діяльності малих та середніх підприємств / М. В. Сидоренко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 341–350.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/692
 
Language uk