Запис Детальніше

Особливості маркетингових стратегій підприємств у нових умовах споживання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингових стратегій підприємств у нових умовах споживання
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
 
Subject споживач
маркетинг
криза
молокопродукція
658.893
 
Description В роботі опрацьовано передумови та проблеми реалізації ефективних маркетингових стратегій взаємодії зі споживачами в умовах різких коливань кон’юнктури, зміни приорітетів та поширення нових стратегій споживання населенням.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-08T13:23:02Z
2011-11-08T13:23:02Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Особливості маркетингових стратегій підприємств у нових умовах споживання / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 22–23. – С. 118–126.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/760
 
Language uk