Запис Детальніше

Цінність прийому алегорії як методичної інновації у навчальному процесі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Цінність прийому алегорії як методичної інновації у навчальному процесі
 
Creator Крюкова, Інна Олексіївна
 
Subject алегорія
художній образ
казки
афоризми
цивілізаційна суцільність знання
студент як суб’єкт пізнання
виховна функція навчання
378.147
 
Description У статті розкрито цінність прийому алегорії у контексті виконання Болонських вимог до
навчального процесу. Висвітлено резерви використання алегорії для розбудови відносин між викладачем та студентом за моделлю суб’єкт-суб’єкт замість застарілої моделі
суб’єкт-об’єкт. Ціннісний потенціал алегоричного прийому аргументується цивілізаційною інтерпретацією ним економічних процесів, ілюструванням їх суцільної образності,
морально-етичного та емоційного аспекту. Наводено приклади алегорій, доречних для
роздумів над проблематикою сталого економічного розвитку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-09T12:22:43Z
2011-11-09T12:22:43Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Крюкова І. О. Цінність прийому алегорії як методичної інновації у навчальному процесі / І. О. Крюкова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 22–23. – С. 164–170.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/769
 
Language uk