Цінність прийому алегорії як методичної інновації у навчальному процесі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Цінність прийому алегорії як методичної інновації у навчальному процесі
|
|
Creator |
Крюкова, Інна Олексіївна
|
|
Subject |
алегорія
художній образ казки афоризми цивілізаційна суцільність знання студент як суб’єкт пізнання виховна функція навчання 378.147 |
|
Description |
У статті розкрито цінність прийому алегорії у контексті виконання Болонських вимог до навчального процесу. Висвітлено резерви використання алегорії для розбудови відносин між викладачем та студентом за моделлю суб’єкт-суб’єкт замість застарілої моделі суб’єкт-об’єкт. Ціннісний потенціал алегоричного прийому аргументується цивілізаційною інтерпретацією ним економічних процесів, ілюструванням їх суцільної образності, морально-етичного та емоційного аспекту. Наводено приклади алегорій, доречних для роздумів над проблематикою сталого економічного розвитку. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-11-09T12:22:43Z
2011-11-09T12:22:43Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Крюкова І. О. Цінність прийому алегорії як методичної інновації у навчальному процесі / І. О. Крюкова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 22–23. – С. 164–170.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/769 |
|
Language |
uk
|
|