Організація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгу
|
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
|
|
Subject |
маркетинг
комунікації брендінг ефективність marketing communications branding efficiency 339.138 |
|
Description |
У статті критично опрацьовано підходи до забезпечення і оцінювання ефективності маркетингових комунікацій і брендінгу.
The article critically processes the approaches to evaluating the effectiveness of marketing communications and branding. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-11-17T12:56:37Z
2011-11-17T12:56:37Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Організація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 43–52.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/777 |
|
Language |
uk
|
|