Запис Детальніше

Організація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгу
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
 
Subject маркетинг
комунікації
брендінг
ефективність
marketing
communications
branding
efficiency
339.138
 
Description У статті критично опрацьовано підходи до забезпечення і оцінювання ефективності маркетингових комунікацій і брендінгу.
The article critically processes the approaches to evaluating the effectiveness of marketing communications and branding.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-17T12:56:37Z
2011-11-17T12:56:37Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Організація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 43–52.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/777
 
Language uk