Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачами
|
|
Creator |
Демідова, О. В.
|
|
Subject |
маркетинг
бренд лояльність marketing brand loyalty 65.012.32 |
|
Description |
У статті опрацьовано особливості використання основних інструментів комунікаційної діяльності в маркетингу і брендінгу торговельних мереж побутової техніки України.
The features of the use of communication activity instruments of the Ukrainian trading networks of domestic technique are described in the article. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-11-18T12:38:00Z
2011-11-18T12:38:00Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Демідова О. В. Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачами / О. В. Демідова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 142–152.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/788 |
|
Language |
uk
|
|