Запис Детальніше

Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачами
 
Creator Демідова, О. В.
 
Subject маркетинг
бренд
лояльність
marketing
brand
loyalty
65.012.32
 
Description У статті опрацьовано особливості використання основних інструментів комунікаційної діяльності в маркетингу і брендінгу торговельних мереж побутової техніки України.
The features of the use of communication activity
instruments of the Ukrainian trading networks of domestic technique are described in the article.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-18T12:38:00Z
2011-11-18T12:38:00Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Демідова О. В. Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачами / О. В. Демідова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 142–152.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/788
 
Language uk