Методологія та особливості розробки маркетингових комунікативних стратегій бренду
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологія та особливості розробки маркетингових комунікативних стратегій бренду
|
|
Creator |
Кошеля, О. О.
|
|
Subject |
маркетинг
маркетингові дослідження бренд стратегія marketing marketings researches brand strategy 339.138 |
|
Description |
У статті опрацьовано проблематику і перспективи вдосконалення методології маркетингових досліджень як основи розробки стратегій брендінгу. In the article are worked out problems and prospects of marketings researches methodology, branding strategy. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-11-18T12:42:28Z
2011-11-18T12:42:28Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кошеля О. О. Методологія та особливості розробки маркетингових комунікативних стратегій бренду / О. О. Кошеля // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 152–161.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/789 |
|
Language |
uk
|
|