Запис Детальніше

Методологія та особливості розробки маркетингових комунікативних стратегій бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологія та особливості розробки маркетингових комунікативних стратегій бренду
 
Creator Кошеля, О. О.
 
Subject маркетинг
маркетингові дослідження
бренд
стратегія
marketing
marketings researches
brand
strategy
339.138
 
Description У статті опрацьовано проблематику і перспективи
вдосконалення методології маркетингових досліджень як основи розробки стратегій брендінгу.
In the article are worked out problems and prospects of marketings researches methodology, branding strategy.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-18T12:42:28Z
2011-11-18T12:42:28Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кошеля О. О. Методологія та особливості розробки маркетингових комунікативних стратегій бренду / О. О. Кошеля // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 152–161.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/789
 
Language uk