Запис Детальніше

Феноменологія та ефективність маркетингу подій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Феноменологія та ефективність маркетингу подій
 
Creator Демидова, Т. В.
 
Subject маркетинг
комунікації
івент-маркетинг
ефективність
marketing
communications
event-marketing
efficiency
339.138
 
Description У статті розглянуто та систематизовано базові теоретичні положення щодо організації та забезпечення ефективності івент-маркетингу, методичні особливості та підходи до її оцінювання.
In the article considered and systematized
theoretical positions of event-marketing efficiency, methodical features of its estimation.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-18T12:47:20Z
2011-11-18T12:47:20Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Демидова Т. В. Феноменологія та ефективність маркетингу подій / Т. В. Демидова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 161–170.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/790
 
Language uk