Феноменологія та ефективність маркетингу подій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Феноменологія та ефективність маркетингу подій
|
|
Creator |
Демидова, Т. В.
|
|
Subject |
маркетинг
комунікації івент-маркетинг ефективність marketing communications event-marketing efficiency 339.138 |
|
Description |
У статті розглянуто та систематизовано базові теоретичні положення щодо організації та забезпечення ефективності івент-маркетингу, методичні особливості та підходи до її оцінювання.
In the article considered and systematized theoretical positions of event-marketing efficiency, methodical features of its estimation. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-11-18T12:47:20Z
2011-11-18T12:47:20Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Демидова Т. В. Феноменологія та ефективність маркетингу подій / Т. В. Демидова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 161–170.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/790 |
|
Language |
uk
|
|