Запис Детальніше

Маркетинг інтеграційних процесів у автоіндустрії України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг інтеграційних процесів у автоіндустрії України
 
Creator Маліч, Ю. С.
 
Subject маркетинг
інтеграція
автомобілебудування
стратегія
marketing
integration
motor industry
strategy
658.893
 
Description У статті визначено стратегічний маркетинговий потенціал інтеграції та вектори його реалізації для підприємств автомобілебудування України.
In the article is determined for the enterprises of motor industry of Ukraine: strategic marketing potential of integration and vectors of his realization.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-21T11:56:22Z
2011-11-21T11:56:22Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Маліч Ю. С. Маркетинг інтеграційних процесів у автоіндустрії України / Ю. С. Маліч // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 170–180.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/791
 
Language uk