Запис Детальніше

Маркетинг в системі управління страховою компанією

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в системі управління страховою компанією
 
Creator Бобрицька, Наталія Дмитрівна
 
Subject маркетинг
маркетинг послуг
служба маркетингу
система управління маркетингом
маркетингова діяльність компанії
marketing
marketing services
service marketing
marketing management system
marketing activity of company
339.138:368.021
 
Description У статті досліджено необхідність використання маркетингу в системі управління страховою компанією, розкрито суть і значення маркетингового управління діяльністю компанії.
In the article the importance of implementing marketing in the management system of insurance company is analyzed and the essence and value of marketing management activities are highlighted.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-21T12:07:17Z
2011-11-21T12:07:17Z
2011-02-16
 
Type Article
 
Identifier Бобрицька Н. Д. Маркетинг в системі управління страховою компанією / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 194–203.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/793
 
Language uk