Запис Детальніше

Проблеми оцінки ефективності реклами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми оцінки ефективності реклами
 
Creator Никифорчин, М. Д.
Вакуленко (Осокіна), Алла Вікторівна
Осокіна, Алла Вікторівна
 
Subject ефективність реклами
маркетингова комунікація
показник ефективності реклами
advertising effectiveness
marketing communications
effectiveness of advertising
330.32
 
Description Розглянуто сучасні підходи до оцінки ефективності
реклами:економічний та комунікативний. Визначено критерії, показники, методи оцінки ефективності реклами.
The modern approaches to the evaluation of advertising: economic and communicative were considered. The criteria, indicators, methods of evaluating the effectiveness of advertising are
defined.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-21T12:16:18Z
2011-11-21T12:16:18Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Никифорчин М. Д. Проблеми оцінки ефективності реклами / М. Д. Никифорчин, А. В. Вакуленко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 203–214.
ir.kneu.edu.ua/handle/2010/794
 
Language uk