Проблеми оцінки ефективності реклами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми оцінки ефективності реклами
|
|
Creator |
Никифорчин, М. Д.
Вакуленко (Осокіна), Алла Вікторівна Осокіна, Алла Вікторівна |
|
Subject |
ефективність реклами
маркетингова комунікація показник ефективності реклами advertising effectiveness marketing communications effectiveness of advertising 330.32 |
|
Description |
Розглянуто сучасні підходи до оцінки ефективності реклами:економічний та комунікативний. Визначено критерії, показники, методи оцінки ефективності реклами. The modern approaches to the evaluation of advertising: economic and communicative were considered. The criteria, indicators, methods of evaluating the effectiveness of advertising are defined. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2011-11-21T12:16:18Z
2011-11-21T12:16:18Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Никифорчин М. Д. Проблеми оцінки ефективності реклами / М. Д. Никифорчин, А. В. Вакуленко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 203–214.
ir.kneu.edu.ua/handle/2010/794 |
|
Language |
uk
|
|