Запис Детальніше

Концептуальні засади формування споживчого капіталу бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади формування споживчого капіталу бренду
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
 
Subject споживчий капітал бренду
бренд
активи бренду
сила бренду
марочний капітал
consumer capital brand
brand
brand assets
brand power
brand capital
339.138
 
Description Розглянуто основні підходи стосовно формування
споживчого капіталу бренду. Визначено концепцію споживчого капіталу бренду та процес його формування. Розкрито та проаналізовано основні елементи, які входять до структури споживчого капіталу, оцінено їхній вплив на позиції бренду у споживацькій
свідомості.
The author reveals the fundamental approaches to
building consumer brand capital. The brand consumer capital brand conception and the process of its building are determined in the article. The basic elements involved in the consumer capital brand structure are unfolded and researched by the author as well as their evaluation of influence on brand positioning in consumer mind.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2011-11-21T13:11:35Z
2011-11-21T13:11:35Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Концептуальні засади формування споживчого капіталу бренду / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 214–227.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/795
 
Language uk