Дидактичні інструменти формування навички творчого економічного мислення
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дидактичні інструменти формування навички творчого економічного мислення
Didactic instruments of skill formation of creative economic thinking |
|
Creator |
Крюкова, Інна Олексіївна
Krjukova, Inna |
|
Subject |
ессе
мозговий штурм диспут опонування рецензування резюмування проблемні інтерактивні лекції колективний інтелект тренінг соціально-економічна безпека essays brainstorming debate oppose summarizing problem interactive lectures collective intelligence training socio-economic security reviewing 330.101:37.091.33 |
|
Description |
У статті розкрито особливості використання деяких дидактичних форм навчальної роботи, які сприяють формуванню у студентів креативної аналітичної навички. Конструктивний творчий ефект колективного інтелекту студентів продемонстровано на прикладі тренінгового заняття за навчальним курсом «Соціально-економічна безпека».
In the article the peculiarities of usage of some didactic forms in training work that contribute to the formation of creative analytical skills in students’ activity are fully described. The constructive creative effect of collective students’ intellect is demonstrated on the example of training lesson according to the training course «Social-economic security». |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2012-01-16T14:11:15Z
2012-01-16T14:11:15Z 2010-05-17 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Крюкова І. О. Дидактичні інструменти формування навички творчого економічного мислення / І. О. Крюкова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 26–27. – С. 208–213.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1070 |
|
Language |
uk
|
|