Значення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблеми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблеми
|
|
Creator |
Мірошниченко, К. М.
|
|
Subject |
маркетинг
глобальна продовольча проблема зерно органічне виробництво інтенсифікація сільськогосподарського виробництва інтеграція marketing global food problem grains organic production intensification of agricultural production integration 338.439 |
|
Description |
У статті розкрито визначення потенціалу України як аграрної держави у вирішенні глобальних продовольчих проблем. Важливість використання маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у визначенні гідного положення в галузі та успіху в конкурентній боротьбі.
The article explores the definition of Ukraine’s potential as an agricultural state in solving global food problems. The importance of marketing for flour business in determining decent position in the industry and success in competition. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Contributor |
Ткаченко, В. Г.
|
|
Date |
2012-02-15T13:54:34Z
2012-02-15T13:54:34Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мірошниченко К. М. Значення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблеми / К. М. Мірошниченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 1. — С. 279–287.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1111 |
|
Language |
uk
|
|