Запис Детальніше

Значення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблеми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблеми
 
Creator Мірошниченко, К. М.
 
Subject маркетинг
глобальна продовольча проблема
зерно
органічне виробництво
інтенсифікація сільськогосподарського виробництва
інтеграція
marketing
global food problem
grains
organic production
intensification of agricultural production
integration
338.439
 
Description У статті розкрито визначення потенціалу України як аграрної держави у вирішенні глобальних продовольчих проблем. Важливість використання маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у визначенні гідного положення в галузі та успіху в конкурентній боротьбі.
The article explores the definition of Ukraine’s potential as an agricultural state in solving global food problems. The importance of marketing for flour business in determining decent position in the industry and success in competition.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Contributor Ткаченко, В. Г.
 
Date 2012-02-15T13:54:34Z
2012-02-15T13:54:34Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Мірошниченко К. М. Значення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблеми / К. М. Мірошниченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 1. — С. 279–287.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1111
 
Language uk